Tarmrening.

Det finns två typer av tarmrening:

  • En för fungerande magar – de som kan göra nummer två dagligen.

Ni ska använda er av Robert Grays tarmrening- lactobacteria Bulk, jag har en Robert mage själv. Denna tarmrening kräver lite jävlar anamma och tar tid. Upp till ett halvår första gången, beroende på ålder och hur du levt ditt liv innan. Ingenting lossnar på några veckor.. det finns så mycket som sitter där inne, och det sitter som cement att det tar tid och tålamod för detta att komma ut. Ut kommer det, tro mig! Allt är ekologiskt.

Det är pulver och piller man dricker upp till max 3 – 4 ggr per dag och man ökar sakta men säkert och följer ett jätteenkelt schema. Man torrborstar även kroppen så all slagg överallt kommer med ut och så att alla lymfkörtlar renas och blodcirkulationen hålls igång. Fungerar klockrent!

(Har ni provat detta, men gett upp pga komplikationer som t.ex huvudvärk, har ni nog haft för bråttom. Det tar tid och ibland får man backa ett steg för att sedan kunna ta sig framåt i schemat man följer.)

  • Den andra är för magar – som inte går på toa speciellt ofta.

Ni ska använda er av Living Cleanse. Detta är ett jätteenkelt sätt att rensa kroppen på och jag är lite bitter över att jag inte kan använda det själv p.g.a. dess enkelhet, men, det skulle få min mage att protestera och jag skulle tyvärr inte hinna till toaletten innan det är gjort i byxan.

Detta består bara av piller. Piller du tar innan du går och lägger dig på kvällen och som du sen försiktigt  ökar successivt efter Dina egna behov. Min sambo använder dessa och hon älskar dem. Fungerar klockrent! Allt är ekologiskt och Living Cleanse renar även levern.

alla produkter kan ni köpa på Firma Vital <– klicka!


2 reaktioner på ”Tarmrening.

  1. Ping: Rensning mot parasiter | vanessas blogg om verkligheten

  2. Ping: Jag respekterar tron, men tvivlet är det man blir bildad av. « vanessas blogg om verkligheten

Kommentera

