Malou efter tio.

se Malou von Sivers efter tio idag den 26e oktober på TV4. kan du inte nu för det börjar snart, se det på TV4 play!

temat är natriumglutamat E 621, ett ämne alla måste bli medvetna om innan vi förgiftar oss själva, våra barn och djur med det.

hälsan får skrämmande konsekvenser av glutamat. speciellt hos barn och djur!

länk här.

En reaktion på ”Malou efter tio.

  1. Hej Vanessa, Lisa Brändström (fd Wahlström) här. Halkade in på din blogg genom att Lena skrivit på min. Jag kände igen en hel bunt symptom och jag och maken ska lägga om kosten lite mer nu. Du nämde nån tarmrening, som jag inte hittade igen när jag läste vidare. Har du lust att maia mig vad den hette och vart jag får tag i den. Har jätteproblem med magen, så jag känner mig lite orolig att påbörja nåt, men man måste väl börja nånstans.

    Hoppas din förkylning har släppt nu! /Lisa

Kommentera

