Regulat-tips!

Det bästa jag absolut kan rekommendera er att ta som tillskott är Regulat. Får jag minsta candidaproblem tillbaka ökar jag Regulat och det vänder på en gång.

Bild

6 reaktioner på ”Regulat-tips!

  1. Hej! Nu ska jag ta nya tag, fast det kommer bli små förändringar i taget eftersom jag ammar. Har de senaste månaderna haft något slags eksem jag aldrig tidigare varit med om på ena handen, det kliar så jag blir tokig! Bubblar och vätskar, huden spricker. Ont i knäna, de känns liksom svullna. Magen är faktiskt bra (det är ovanligt) men ett enormt sötsug! Den här bloggen har länge varit en inspiration så nu ska jag sätta mig och läsa på igen 🙂 Ha det bra, tack för att du har skrivit denna blogg!

  2. Hej, jag har just hittat din blogg. Finns du här fortfarande? Jag har nyligen förstått att jag har Candida och är på min andra vecka av en diet som jag hoppas hjälper. Hur vet man att man är av med eländet? Så man inte gör ett litet felsteg? mvh Linda

Kommentera

