Vilket motstånd jag mötte

När jag började blogga om LCHF och candida. Ingen trodde på mig… Kolhydrater måste man ju bara ha och jag var helt tokig som skrev att fluor är ett gift… I skolan och på jobbet frågade folk när jag skulle börja äta igen osv.. Det var 7 år sedan nu. 7 år med LCHF och vetskap om candida.

Idag tror jag folks åsikter ändrats lite, ganska rejält, eller?

”Först ignorerar de dig, sen skrattar de åt dig, sen kämpar de mot dig, sen vinner du.”

🙂

2 reaktioner på ”Vilket motstånd jag mötte

  1. Hejsan. Ny på din blogg är jag :). Hittade din blogg genom att jag läste om Candida. Har verkligen i stort sett alla symptom på denna äckliga svamp….men jag blir jätteförbryllad över vad man får äta och inte….

  2. Hej! Jag har just fått veta att jag har candida, hos gynekologen… Men när jag läser om candida så verkar det vara något alla människor har i kroppen. Hur kommer det sig då att bara vissa får otäcka symptom av det? Är det för att en del har extra mycket?

    Jag undrar också om man kan fortsätta att äta ppiller och ändå bli av med candidan?
    Samt om du har några erfarenheter av medicinen fluconazol actavis? Väldigt bra blogg måse jag säga!

Kommentera

