Riskerna med fettrik diet är överdrivna

http://www.lakartidningen.se/07engine.php?sectionId=0&articleId=17888

En reaktion på ”Riskerna med fettrik diet är överdrivna

  1. Nu har du inte uppdaterat på jättelänge men hoppas ändå att du ser min kommentar och svarar på den. Jag mår så jävla dåligt. Mår illa, hela tiden sötsugen, står still i vikt (gått upp t.o.m?) äcklig smak i munnen och dålig andedräkt. Naglarna är konstiga och är konstant trött och mår allmänt dåligt.
    Alla researchningar leder mig till…. candida! 😦 Tror i alla fall att jag har det i munnen, och kanske underlivet också. Men munnen känns så äcklig. Ska göra spottprovet imorgon för att se. Är så himla rädd bara, jag vill verkligen göra allt för att få ur skiten ur kroppen, hela rensningen liksom, men jag bor hemma och ja… Jag är vegetarian. Vilket var svårt nog för mina föräldrar att acceptera och vänja sig vid. Hur gör man då ens (vad kan man äta??) när man rensar? Jag vägrar gå tillbaka till köttprodukter. Undrar bara om du skulle kunna hjälpa mig? Jag anger min email, om du vill kanske du har lust att typ supporta mig och guida mig? Tack på förhand! Kram!

Kommentera

