Tandkräm

Aldrig hittat en bättre, köp den! Den är väldigt dryg och räcker hur länge som helst, bara naturliga ingredienser och fluorfri! Köpt på hälsokostaffär.

20111013-065708.jpg

20111013-065809.jpg

4 reaktioner på ”Tandkräm

  1. Hej hej, Jag använder Forevers Bright, smakar gudomligt och gör tänderna gnistrande utan flour. Jag älskar din blogg!!! Tack för att du finns!! Du har hjälpt mig så mycket!!!!! Kram Irene

    • Underbart! Tack så hemskt mycket för komplimangen, det värmer såå i mitt hjärta! Det är så få som säger något och så många läsare att man börjar undra.. 🙂
      Tandkrämen jag tipsade om ovan smakar lakrits, jam jam! Nästan som att man äter lite godis varje gång 🙂

  2. Jag använde den ett bra tag men dum som jag är inser jag nu att den innehåller SLS som inte alls är bra!!! Även om de kanske påstår att deras Sodium Lauryl Sulfate kommer från försåpad kokosnöt, tyvärr är det svårt att även ta reda på vilken basolja som använts för att tillverka den tensiden och om den då innehåller formaldehyd. Sen jag lärde mig det har jag slutat att använda kingfisher, det känns tråkigt den smakar gott och skummar bra. Men inte värt riskerna.

Kommentera

