Mina damer och herrar

Jag är hemskt ledsen över att behöva säga det här, men jag BAJSADE UT EN MASK alldeles nyss. Jag blev så rädd att jag inte ens vågade vara kvar inne på toa, som tur var stod min sambo utanför och väntade (vi var i skolan) så jag fick moraliskt stöd.

Det såg ut som om det låg en orm i toaletten! Det var nästan värt att ta en bild men så äckliga saker vill jag inte visa här.

Maskar har man fått i kroppen som parasiter, de bosätter sig där och tar all näring från maten man äter. Man brukar ju säga ”har du mask i magen” när man fort blir hungrig igen, om det inte är snabba kolhydrater man äter dvs, och nu jävlar är den lilla fulingen borta. Jag brukar ofta känna mig hungrig efter jag ätit, undrar om det var maskens fel. Alla människor har maskar i mage och tarm.. de ska inte vara där!

GÖR TARMRENING ÄR MITT RÅD! Så blir ni av med dessa parasiter och maskar, för parasiter har det simmat omkring i toaletten också ibland. Åååååh, jag är så äcklad! Var tvungen att ringa mamma och hon bara skrattade åt mig 😉

4 reaktioner på ”Mina damer och herrar

  1. Hej, kom just in på din blogg när jag sökte på Living Cleanse!:) Ojj så läskigt! Jag har precis beställt Living Cleanse.. får se hur det går:-o Bra blogg!

  2. Hjälp en mask.nu får jag panik jag tänkte göra detta men faan jag vågar inte.helt övertygad om att jag har de själv.jag äter o äter o är pinn smal.har exem fruktandvärda blåsor sen spriker de.hemskt humör.tandproblem.hemsk andedrökt.magen svulnar som en balong.om jag driker en öl spyr jag får då ont i magen o den e så svulen de bräner som eld.men jag nytjar ej alkohol alls nu för tiden.mina naglar e bukliga håret dött.etc

Kommentera

