I helgen

har jag druckit två kaffedrinkar och ätit en mini slice pizza.

Första gången jag unnar mig något i år. Första gången jag dricker alkohol i år.

6 reaktioner på ”I helgen

    • Jo men det känns bra!

      Var tvungen att smaka på den berömda pizzan som skulle vara stans bästa, mjölpizza är inget jag äter någonsin annars, gör egen utan mjöl om vi äter pizza vilket är godare 😉

    • Nej, jag kan dricka nån gång ibland sådär. Men jag har inte varit full på flera år, klarar inte av den här drogen av fler anledningar än dess negativa påverkan på kroppen, men det är inget jag vill prata om här.

      Det jag inte kan förstå hos folk med deras alkoholvanor är de som dricker varje varje varje helg, och är fulla varje helg. För mig så är det ingenting man gör när man är vuxen längre? Hör till tonåren kan jag tycka, men alla får ju välja själv vad de gör på sin fritid 🙂

      Jag har kontroll på candidan, annars hade jag aldrig utsatt mig för detta. 🙂

Kommentera

