Bakslag!

Jag som trodde jag kunde äta hemmagjord bearnaisesås, jag som VERKLIGEN trodde det… nej! Gjorde i ordning sås, åt en fruktansvärt god måltid, och ni får ursäkta mig nu men, får ett JÄVLA BAKSLAG till straff!

Vaknade mitt i natten sen av att jag kliar sönder min hand, i sömnen! AAAAAAAJ! Idag är det över som tur är, men fasen alltså.. 😦

Vad blir era bakslag? Kliver ni inte ur sängen när ni matat candidan för mycket? Blir ni deppiga? Får ni ont i lederna eller får ni utslag som mig? Vad blir era ”straff”? Jag blir fruktansvärt nere, orkar inte med mig själv, får ont i händerna… och hatar mig själv lite för att jag har för bråttom.

Så! Nu har jag fått klaga lite, och idag mår jag tusen ggr bättre än igår.. hur gör ni för att orka med era bakslag? Hur orkar ni fortsätta? Igår ville jag hugga händerna av mig och gräva ner mig själv…

Kommentera

