Jag ska aldrig

mer färga håret, inte tatuera mig, inte göra någonting som kan riskera att jag får i mig kemikalier. Vi såg Underkastelsen igår, vilken sjuk värld vi lever i..

Plast i smink, plast i hudkräm, plast i kroppen, förgiftad så man inte kan bli gravid, får barn med ADHD eller beteendestörningar ingen kan rå på.. hur fan kan vi vara så korkade?! Ska jag jobba med dessa barn som har så mycket kemikalier i sig från födseln, som inte kan förändra sitt beteende pga det? Jag måste göra nåt, min friskola jag tänker starta får bara mer och mer självklara anledningar att finnas, där ingen farlig plast ska hägra, där KRAV-märkt mat endast finns på menyn, där verkligheten är verklighet och ingen fantasi.

Ladda hem filmen, se den med jämna mellanrum, glöm aldrig att hälsan betyder allt!

Kommentera

