Para-Rizol Zeta

Rekommenderas starkt till alla er där ute som kämpar. Mer info finns här!

Det smakar illa, men det gör problemen man kan få utan denna kur också.. väl värt det!

Nu ska jag gräva ner mig i de tråkiga skolböckerna igen, ha en bra dag!

5 reaktioner på ”Para-Rizol Zeta

  1. Hej, jag är 26 år och tror jag har candida…svamp i underlivet, Kronisk bihåleinflammation( sååå jobbigt!) och sveda på kroppen som kommer och går…och TRÖTT! har börjat med en candida diet + naturmedicin (örtte, mjölksyrebakterier, vagitorier, piller för bihålorna)…9:de dagen nu…har ätit ”candida-tillåtna” kolhydrater , men det blir inte bättre. Nu blir det lchf!! Kan du inte skriva ett inlägg (eller länka till om det redan finns ett) om vilka produkter du använde för att bli av med detta elände? Robert grays tramrening, men vilken av dem? Och syclovir…använde du dem samtidigt? Ngt annat? Maila mig gärna, men jag förstår att du inte kan svara allihopa, men jag vore så tacksam. Är desperat efter hjälp, läkare och naturläkare verkar inte kunna hjälpa mig…jag ahr ju hela livet framför mig 😦

  2. Kolhydrater som får ätas enligt candida-dieten… typ jästfritt knäckebröd, riskakor, quinoa… men jag tror som du att det är nam nam för candidan. Kändes redan lite bättre nu när jag undvikit sådant i 2 dagar….bara ätit kött, ägg, smör och grönsaker. Tusen tack för svaret, vad glad jag är för att jag hittade din blogg, har läst igenom nästan hela på några dagar 😉
    Ska beställa dessa produkter om min nuvarande medicin inte hjälper. Probiotika…mjölksyrebakterier då lr? har noll koll på sådant där …:/ Tack än en gång!

  3. en till fråga bara;) Hur vet man att tarmreningen är gjord, att nu är candidan faktiskt väck? Eftersom symptomen försvinner så snabbt som på en vecka. Sorry om jag frågar så mkt, men jag har faktiskt ingen annan att vända mig till.

Kommentera

