Har du för mycket svamp?

Do you have yeast? <— klicka!

Rumstempererat vatten, när du vaknar, spotta! Det ska inte bli som på filmen om du inte har överväxt candida, det ska om du är frisk och fri från candida, flyta och inte sjunka det minsta. Lycka till!

2 reaktioner på ”Har du för mycket svamp?

  1. Hej Vanessa,

    Hoppa att det är ok att jag skriver till dig, jag mailade även och tror att det är bättre att ställa frågan här!

    Kom till din blogg via en bekant, både hon och jag har svårigheter med Candida.
    Jag gjorde en 2 månaders kur med UltraBalans och UltraDetox från Holistics. Efter denna period upplever jag att det blivit värre med symtomen från Candidan.
    Efter att ha läst på från din blogg så beställde jag Syclovir samt Robert Gray tarmrenings kur på 6 veckor, fick rådet från firma-vital att de gick att ta parallellt.
    Jag försöker nu att lista ut hur jag ska ta de och i vilken ordning. Har du erfarenhet av att ta de samtidigt? Eller ska jag först börja med Syclovir och när den är klar påbörja 6 veckors kuren med Robert Gray?

    Du nämner att kosttillskott från koncentrat är enda vägen att gå, om man behöver kosttillskott.
    Vet du om Holistics är från koncentrat eller från syntet? Kan inte få ut den informationen från deras hemsida.
    Brukar använda deras produkter ganska ofta då jag tycker de är bra.

    Mvh
    Mattias Berggren

    • Hej!

      Jag har alltid tagit syclovir i samma glas som Robert Gray, det behöver du inte ens fundera på.. Kör så det ryker! 🙂
      Syvlovir kommer du nog behöva äta länge, kanske nåt år dagligen och du ska ju inte behöva vänta med någonting annat under tiden. Vitals produkter är inga mediciner utan allt går att blanda i stort sett.

      Angående holistics produkter vet jag inte, du får fråga dem om det. Men är deras vitaminer vita, säger det allt.. syntet!

Kommentera

