Man kan inte stressa fram hälsa.

Det är många som stressar med Robert Grays tarmrening. Detta sätt fungerar inte för alla! Du får inte ha en rubbad tarmflora, du ska bajsa dagligen innan du använder Robert Gray, helst flera ggr om dagen. Aldrig haft problem med förstoppning!

Börjar man med Robert och inte har en fungerande mage innan blir det tvärstopp. Som jag skrivit innan så måste man då använda Living Cleanse. Robert fungerade för mig. Jag har aldrig jojo-bantat, aldrig experimenterat med fasta eller detox eller andra kurer vad det nu kan finnas för ”förstörarkurer” där ute, aldrig under hela mitt liv har jag gjort något av detta. Därför fungerade Robert för mig. Har man mixtrat med ämnesomsättning och liknande som alla dessa bantarkurer gör, är din mage nog tyvärr inte gjort för Mr Robert. Då är magen förstörd!

Det är endast Living Cleanse som fungerar på min sambo t.ex, som även hon kan gå på toaletten dagligen, men inte lika ofta som mig. Hon blir DIREKT FÖRSTOPPAD AV ROBERT GRAYS PULVER. Och det bara om hon dricker en halv tsk.

Även om hon redan gjort en kur med Living Cleanse för några år sedan, kan hon inte använda Robert Grays än idag.

För er som Robert fungerar på, stressa inte! Vid minsta huvudvärk, förstoppning, eller vad det nu kan vara du känner som bieffekt.. BACKA! Det är så det fungerar, man kan inte stressa fram. Man får hoppa fram och tillbaka, känna efter, backa tillbaka.. gå framåt, köra på.. men alltid backa om det blir för mycket komplikationer. Och ni känner när det blir för mycket.

Ni ska inte bli det minsta förstoppade, det ska snarare bli tvärt om. Fler toalettbesök, och mer som kommer ut ju längre in i kuren ni kommer. Aldrig bli förstoppad!

Glöm inte torrborstningen!

Lycka till där ute.

Kommentera

