jag blir galen!

det verkar inte existera ett proteinpulver där ute som är ok. varje innehållsförteckning som ger mig hopp slutar antingen med sojalecitin, sötningsmedel eller maltodextrin. jag har rent vassle hemma, men det kostar ju SKJORTAN!

jag vill inte få i mig varken soja eller sötningsmedel dagligen! hur gör man? ska man behöva blanda sitt egna pulver? snälla hjälp mig någon! 😦 denna djungel var betydligt värre än jag trodde och jag är oerhört förvånad över hur mycket skit alla träningsmänniskor äter där ute med tanke på utbudet, undrar vad deras biverkningar i framtiden blir?!

En reaktion på ”jag blir galen!

Kommentera

