ok, jag tar tillbaka allting!

jag kan inte ta mig upp och ner. eller, jo visst kan jag men SATAN det gör ont. mamma!!

ny vecka, nu kör vi påt igen!

tips på bra LCHF-proteinpulver mottages gärna! allt är ju fettsnålt till tusen.. 😦

5 reaktioner på ”ok, jag tar tillbaka allting!

  1. Soja protein är väl ganska okej? Tror jag 🙂
    Billigt är det också, 140:- för en jätte burk om jag inte minns fel 🙂
    Brukar blanda med fet mjölk, och kanske en slatt grädde 😉

  2. Tror faktiskt inte det finns något proteintillskott med fett, utan du får helt enkelt göra riktigt feta smoothies, milkshakes eller så och blanda ut det i.

  3. hittade ett pulver utan sötningsmedel eller annat skit.. MEN, det innehöll maldodextrin.. blää.. majs och potatis stärkelse.. yäk!

Kommentera

