LCHF

den här kosten är så underbar.. vi här hemma har gått upp lite i vikt, över vintern.. vi sälade upp oss kan man säga och har fuskat endel. nu har jag bestämt mig för att det får va nog och kör på med en tarmrening tänkte jag och strikt mat. redan gått ner 3 kilo på 4 dagar. underbara Low Carb High Fat!

frukost blir oftast omelett med philadelfia, grädde och riven ost plus ägg och bacon såklart. tomat eller dylikt om det finns hemma.en annan bra frull ejag gillar är parmaskinka och smör. det går ner nån skiva med smör här och där under dagen för att jag inte ska bli hungrig eller tappa energi.

mot kvällen äter vi lagad mat, oftast nåt kött med gräddsås och sallad, sen äter jag inte mer på dagarna.. ibland om jag blir jättehungrig nåt mål till men de händer inte så ofta. ikväll blir det torskgryta 🙂

målet är att gå ner 8 – 10 kilo. 3 borta redan, så jag hoppas det håller i sig. håll tummarna!

11 reaktioner på ”LCHF

  1. jag har nu kikat igenom din blogg…vilka preparat ska jag äta för att bli av med candidan?
    vad jag har kunnat läsa mig till är det regulat, sycloir, probiotika och robert grays tarmrening…har jag glömt nått?

    M.V.H fina

  2. jo de låter bra det där! kom ihåg bara att inte äta fel också. och robert gray kan du inte använda om du inte har en fungerande mage. har du inte det rekommenderar jag living cleanse ist, annars kommer robert göra dig förstoppad, alltså få motsatt effekt. Lycka till!

  3. har fått hem alla preparat nu…men undrar hur sjutton jag ska få ner bulken blandat med vatten..det smakar ju urk..*S*…hur gör du?

    • hur jag gör? hehe.. jag blandar, sveper, färdigt! man måste svepa direkt, annars, som du kanske har märkt blir det en enda gegga av bulken för den sväller, och de fort. därför måste man dricka ett glas vatten även efter glaset med bulk. smaken bekommer mig inte, jag har ätit betydligt värre preparat och vill man bli frisk får man stå ut.
      personligen tycker jag inte bulken alls smakar illa, snarare tvärt om. det är bara att härda ut!

  4. Jag har beställt tabletter istället 🙂

    Nu till en annan fråga. Finns det nått bra preparat du kan rekomendera att använda i munnen för att bli av med candidan där?

    • Vänta nu, vadå för tabletter..? det finns inte bulk i pillerform. Pillren till Robert Gray har en HELT annan funktion och hör till kuren.. det kan du inte äta bara rätt upp och ner.

      Har du däremot beställt Living Cleanse så kan du äta den kuren ISTÄLLET FÖR Robert. Men har du en bra mage sen innan kommer det inte fungera. Då kommer du inte kunna hålla dig för det kommer bokstavligen att SPRUTA där bak.

  5. Och det allra allra bästa mot candida i munnen är Regulat, den ska du ha i munnen så länge du kan innan du sväljer det. Candidan i munnen kommer försvinna jäkligt fort! Bättre medel kan du inte hitta!

    Om du klarar av den smaken dvs?

Kommentera

