fettskrämd.

varför är samhället fortfarande så rädd för fett? jag förstår inte. vad är det som är så svårt att förstå?
fett är inte farligt. fett är nyttigt. fett är bränsle.

varför går becels hjärndöda skitreklam fortfarande på TV?
finns det folk som köper det fortfarande? var har ni varit de senaste åren som missat nånting så viktigt?

– skulle du sluta hälla olja i bilen ockå? visst vore de dumt!

ju mer fett jag äter, desto bättre mår jag.

varför provar Du inte innan du dömer?
varför tänker du inte efter lite själv och kanske klickar in dig på google och läser på lite?
varför är människor så rädda för fett?
varför tar ni inte hand om kropp och knopp? ni har bara en och den ska räcka ett helt liv 🙂

3 reaktioner på ”fettskrämd.

  1. Härlig blog med intressanta uppgifter, halkade in här när jag sökte på ¨flour¨, som jag vet är äckligt giftigt. Lägger in dej ibland mina bokmärken. Keep up the blog! 🙂

  2. Det är så skönt att läsa din blogg! Nu när jag börjat bli seriös med träningen äter jag en massa fett (proteiner o kolhydrater) och jag har aldrig mått bättre. Bantare blir bara dummare o dummare ju längre dom håller på….

  3. Hej! Härligt att du mår bra, men det är ju som du säger ett evigt tänk man måste ha med sig hela tiden. Själv var jag och kollade julskinkor och insåg att det var väldigt mkt druvsocker insprutat i de flesta. Suck! Annars åt jag en julskinkssmörgås på ett härligt kaffé på landet igår och i natt har jag fått en allergisk kli-reaktion =givet. Så det är bara att knapra lite kycklig istället, men man kan ju krydda kaffet med kardemumma, så blir det juligt. Julkram till dig!

Kommentera

