är det verkligen värt det?

risken, är det värt risken för detta? herreminjävlar!

http://www.vaccinationsfaran.se/

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1206807/Swine-flu-jab-link-killer-nerve-disease-Leaked-letter-reveals-concern-neurologists-25-deaths-America.html

http://sv.wikipedia.org/wiki/Guillain-Barr%C3%A9s_syndrom

http://www.newsmill.se/artikel/2009/08/31/darfor-har-annika-dahlqvist-ratt-om-svininfluensan-och-cancern

Det finns ingen annan väg till god hälsa än den naturliga! Tänk själva där ute.. snälla.. tänk själva!

3 reaktioner på ”är det verkligen värt det?

  1. hejsan tjejen!! jag har försökt maila dig men inte fått svar tillbaka, antar att du inte fått mailet=)
    Jag har följt din blogg rätt mkt när det kommer till candidan… Jag har själv candida men inte i lika stor form som du hade det. Jag har haft det nu i ung. 2 år, har gått på strikt diet nu i 3 veckor och tar en massa naturläkemedel. Läste din blogg om Robert Gray och Syclovir, precis beställt det. Hoppas verkligen att det hjälper mig på samma sätt som det hjälpte dig=)
    Jag är lite orolig för att ta för mycket på en gång… När jag pratade med försäljaren till R.G. och sycloviret verkade han helt förvirrad!! Han svarade inte på mina frågor och det kändes som om han bara ville bli av med mig, men jag beställde det endå just because u said its good=)Tar just nu en form av silver, det e silver blandat med vatten, och grapefruktkärneextrakt, och ett par tabletter för tarmfloran, mjölksyretabletter. Tror du att det är OK? tror du att man kan ta allt på en gång? TOg du nåt annat besides RG och Syclovir?
    Ett sak som hänt är att de senaste 6 månaderna hade mina symptomer börjat att försvinna, men visste att jag fortfarande hade candida… nu efter att tagit alla mediciner har det vita kommit tillbaka och kliandet med…. e det normalt? är det så candidan dör ut? via underlivet?

    Uppskaatttar vekligen din hjälp, tack för all toppeninformation och tack för att du ger oss hopp om att man kan bli av med den, because it REALLY REALYY SUX!!=(

    MVH EV

Kommentera

