ren vs skitig.

Carbonit Sanuno Vattenrenare.

DSC00643

rent vattenfilter vs skitigt använt vattenfilter.

denna skit kommer från vårat kranvatten kära vänner. och här i Gävle har jag fått veta att vi påstås ha bra vatten. såhär ser ett vattenfilter ut efter några månader hemma hos oss. jag slutar aldrig rena mitt vatten, och det blir så mycket godare.

i kranvatten får man i sig medicinrester, flour, och diverse andra gifter som vi inte har någon som helst nytta av. det är äckligt! mitt kranvatten smakar källvatten 😉

Laboratorieanalys som visar minskningen av giftiga substanser i Carbonit Monoblockfilter:

Escherichia coli
> 99,9 %
Entorococcus faecalis
> 99,9 %
Klor
> 99,0 %
Koppar
> 90,0 %
Bly
> 90,00 %
Poliovirus
> 99,90 %
Olika pesticider
99,9 %
Kloroform (CFC)
> 99,90 %
Lindane
> 99,8 %
DDT
> 99,8 %
Atrazine
> 99,8 %
Medicinsrester
99,9 %

får era katter eller hundar gallsten och problem med kisseriet får dom det från skiten i kranvattnet. den enda om simpla lösningen är att ge dom renat vatten. det VET jag med säkerhet för jag har räddat oerhört många katter och hundar med hjälp av att ge ägarna några flaskor vatten. tänk vad mycket pengar man annars får betala för operationer hos veterinär. mina egna katter fick problem innan jag hade vattenrenare också vilket aldrig mer hänt sen dess. och ni skulle se reaktionen på katterna när jag gav dom rent vatten första gången. min ena drack och drack och drack och drack. och drack.. det går inte att lura djur.

när vi bodde och jobbade i Norge tog jag med mig vattenrenaren. där vart filtret nästan mörkbrunt efter en sommar. och ett filter ska hålla i 10 000 liter eller 6 månader. efter några få månader var det oerhört jävla jätte äckligt.

hälsan betyder allt mina vänner, glöm aldrig det! trevlig helg 😀

http://firma-vital.se/sidor/vatten/carbonit_vattenrenare.html

2 reaktioner på ”ren vs skitig.

Kommentera

