Regulat

när jag var candidaförgiftad mådde jag såhär:

  • kroniskt trött. jämt jämt jämt trött. hur mycket jag än sov. alltid trött!
  • hade fruktansvärt ont när jag kissade och hade återkommande urinvägsinfektioner.
  • deprimerad med allt vad det innebär. panikångest, ovilja att leva.. m.m.
  • buckliga naglar, tappade naglar. utslag på händerna. hemska sådana.
  • alltid ont i magen, alltid nåt fel, ont, förstoppad, spyfärdig, spyr..
  • ständig smärta i leder och muskler.
  • sömnstörningar
  • dålig koncentrationsförmåga.
  • mens värk nå in i helvete!

När jag började med Robert Gray och Syclovir och slutade äta skit var alla mina symtom borta på en vecka. Och några till som jag inte visste att jag hade för jag hade haft dem så så länge jag kunde komma ihåg. En vecka! En endaste vecka..

Jag äter syclovir än idag, nu nästan 3 år senare. Men bara lite grann för att hålla mig frisk, och även Roberts Bulk tar jag lite av varje dag för att ha en bra mage. Utan Bulk kan jag inte leva, och ingen annan i min närhet heller för den delen 🙂

Bulk är botemedlet på Magkatarr! Ifall ni känner någon som lider av det? Ganska mycket bättre än mediciner som vad jag förstår kostar skjortan för folk med katarr?

Allt kan ni köpa här!

Nu har jag även börjat med ett medel som heter Regulat, mirakelmedel som heter duga! Grymt! Rekommenderas till ALLA!

4 reaktioner på ”Regulat

Kommentera

