jag har för många idéer!

jag vill göra allt och lite till. igår fick jag tusen gånger inspiration, men jag vet varken hur eller var eller när. bara att!
det här blir luddigt, men det får vara så. Jag VILL! jag vill hjälpa er där ute.. ALLIHOPA av er.
jag vill ut med informationen som är så simpel och så viktig. men jag vet inte hur, en dag kommer jag. då står jag på scen!
Bo, jag kommer! jag ska.. men inte nu, nu är jag upptagen. sen räknar jag med ditt samarbete, ok? 😉

En reaktion på ”jag har för många idéer!

Kommentera

