fortsatt bra läsning om fluor.

den giftigaste skiten nånsin som människan är totalt grundlurad att följa, vi är så korkade! bara för att en tandläkare säger att det är bra så tror vi på det. när slutade vi tänka själv? hur kan en tandläkare få oss att sluta tänka själva?!

tandläkare får betalt för att säga att fluor e bra, dom får sin lön från tillverkarna och detta kallas korruption!

TÄNK EFTER SJÄLVA!

läs detta!

5 reaktioner på ”fortsatt bra läsning om fluor.

  1. Hej igen 🙂

    Jag har lite frågor om candidan igen, skulle vara jättesnällt om du vill svara på dem!

    Hur är det med Keso och Kesella, räknas det som ost? Alltså att man inte kan äta det? För det beror väl på att ost innehåller mögelsporer men gäller det även Keso och Kesella?

    Har du något recept på “något gott”, alltså som efterrätt, man kan äta även när man försöker bli av med candidan?

    Äter du ost någonsin nu eller kommer candidan tillbaka då?

    Tack igen för att du hjälper till

  2. Hej hej!

    Allt är bara bra! Själv då?

    Bilderna var från Tom Tits i Södertälje. En natur och teknik park man kan besöka. De har även en hemsida, tomtit.se

    Några av bilderna är från deras förskola som vi från Gävle kommun fick besöka, ligger precis bredvid Tom Tits.

    kram kram!

  3. Ame, förlåt för att jag e seg. men jag har varit väldigt upptagen och nu på slutet tok sjuk och inte orkat.

    Osten där, ost får man inte äta pga att den har jäst vid tillverkning, och jäst till jäst svamp är lika med mer svamp.
    keso är ju ost, kesella vette fasiken, om det är ost så NEJ NEJ! ja tycker inte ens det är så gott och för lite fett för min smak 😉

    ingen ost är ok.

    jag kan äta ost nu, utan att få problem.. jag kan äta vad som helst. så länge jag inte äter vad som helst varje dag 🙂

    efterrätt, jag vet inte.. ät lite bär kanske? jag kan för allt i världen INTE rekommendera efterrätt.. jag ser det som ett påhitt, en anledning till att få äta götta, götta som ställer till det.. :S

    meen, ät lite fläsksvål till efterrätt vetja! 🙂

  4. här var det klockers!
    Min svärmor som är tandsköterska tjatar ständigt om att vi måste skölja med flour – men icke!
    Det kan ju fan inte vara bra. eller jo säkert för tänderna men inte fan för resten av kroppen.

Kommentera

