vem kom på det här med cruising?

jag är rädd att det är min far. han började med ströget här i Gävle för en herrans massa år sen ihop med Rock Olga. jag är rädd att min far e orsaken! 😦

jag förstår inte hur det kan få fortgå. asgamla bilar åker runt en hel dag och förpestar luften tills man mår illa. och vi ska värna om miljön?

jag har aldrig varit med om värre luft än den ickeexixterande friskluften som låg över stan. vi höll oss utanför stan för hundens skull. stackars alla hundar och barn som fick vara i den där pesten som kommer i precis rätt höjd för dom små.

när ska detta vansinne upphöra att existera?

2 reaktioner på ”vem kom på det här med cruising?

Kommentera

