så här ser mina mornar ut.

nästan iaf. 🙂

3 reaktioner på ”så här ser mina mornar ut.

  1. Helt underbar och ler igenkännande från när jag själv hade katter.

    Tack för ditt svar i min blogg. Det känns som att det bara är att kavla upp ärmarna och ta tag i det här. Tyckte du det var jobbigt att genomföra tarmreningskuren. Jag är lite orolig för att magen ska sätta fart och att man kanske inte alltid har tillgång till toalett.

    Det blir lite tråkigt att mycket tillåtet i LCHF inte går att äta men det är säkert värt besväret. Hur farligt är det med grädde? Jag brukar ha en skvätt i kaffet och tycker inte kokosfett är lika gott. Kommer man någonsin kunna äta svamp igen. Vi plockar mycket svamp och njuter i mängder.

    Hälsningar Tina

Kommentera

