ännu mer candida.

finns många bra filmer på youtube om candida. här hittade jag en läkare som säger allt det jag försöker nå ut till Er. han pratar också om salivtestet jag tipsat er att göra för att se om ni har candidaöverväxt eller inte. det räcker med att Du ätit EN kur antibiotika i ditt liv, och svampen florerar fritt.

treelac som dom pratar om äter jag i en annan form, treelac finns vad jag förstår bara i USA. och alla dess ingredienser får jag i mig via mina tillskott från vital.

jag vart himla glad när jag hitade alla filmer. det verkar som att USA kommit en bra bit längre än oss. dom är fullt medvetna om att candida orsakar sådan förödelse i kroppen. 80% av befolkningen lider på ett eller annat sätt av candida. skrämmande vad vi gör mot oss själva. jag är just nu ganska säker på att även fibromyalgi går att bota helt. jag var själv på god väg att få det i mina leder då jag innan detta hade fruktansvärt ont i lederna. och det berodde inte på magnesium-calcium brist vilket det också kan vara. utan candida! mina leder var det första som slutade göra ont. och tröttheten och hjärndimman lättade efter en vecka. se fler av mina upplevelser i bloggen.

är du ny läsare, läs min blogg, början till slut.

dom säger också i filmen ovan att bebisar kan få en obra start i livet candidamässigt om dom inte blir ammade osv. även en nybliven mamma efter förlossningen är candidans mysigaste lilla vän. jag hittade bilder på nätet där en mamma visade efter förlossningen vilka blåsor hon fick på kroppen. jag tror det är candida!

candida-efter-forlossning2

det påminner fruktansvärt mycket om blåsorna jag hade på händerna. jag ångrar mig så mycket att jag inte tagit kort på allting. på hur mina naglar såg ut. dokumenterat. jag försöker leta på nätet. hittar jag nånting mer som liknar mina besvär så visar jag det. jag vill verkligen nå ut med hur illa det kan gå.

blåsorna jag hade var dock mycket mindre och i massupplaga. men västkan fanns där.

candida-efter-forlossning

hon har också fått på händerna. jag kan säga att det inte är kul alls! det gör fruktansvärt ont och när man inte vet vad det är.. desperationen växer.

En reaktion på ”ännu mer candida.

  1. Kan man verkligen veta så säkert genom bara ett salivtest? Jag provade det idag när jag vaknade. En del av salivet höll sig på ytan, men det mesta blev som trådar/spindelväv neråt i glaset. Är det alltså antydan till för mycket candida?

Kommentera

