att vika ut sitt liv i en blogg.

vi snackade om det igår. jag vill tro att jag inte lämnar ut allt för mycket. men ändå är jag med lite orolig. jag funderar även jag på att sluta blogga. mitt liv ska inte behöva en blogg. jag är bättre än så. om inte vill jag bli bättre än så.
jag försöker att inte hänga ut mitt liv. inte i så finstilta detaljer iaf.
jag kan inte förstå er, som hänger ut era liv, era utseenden, och det värsta av allt, era barn?!
jag skulle aldrig lämna ut mitt barn i en blogg. mig själv, ok, men inte ett oskyldigt barn. dagens outfit på sina barn är det värsta jag hittat på nätet.
nej, vi får se hur jag gör med detta. jag vill inte bli förföljd hem en vacker dag från stan för att sen jaa.. vad händer sen?

2 reaktioner på ”att vika ut sitt liv i en blogg.

  1. bra skrivet my love.å ack så rätt du har…tänk på dom som skriver att dom bor själv…bjuder för fan in för en våldtäkt om dom varje dag visar outfit o nån sjuk jävel sitter o halar till bilderna,men jaja…deras val…o de där med barn,jaa va säger man…de e sjukt,tänker dom inte på pedofiler?självklart finns de sånna sjukar som kollar bloggar med…och i o med de kanske kanske hamnar på samma ställe som dessa mammor sitter o latar o dricker kaffe om dagarna.o VIPS så va ungen borta…bara för mamma lagt ut bilder på att hon shopat för att skryta för alla andra mammor.SUCK!
    ajaa…alla har vi våra val. o antagligen gör vi rätt inom sin tid.om inte annat så ändrar vi hårt på det som redan är.älskar dig min smarta babysis.PUSS

Kommentera

