det går nog över ska du se.

jag har ingen inspiration. det är för mycket som stör mig. jag kan inte tänka klart. jag har fastnat i nånting som jag helst inte vill ha i mitt liv. det gnager mitt inre och äter upp mig sakta. det känns som att jag aldrig slutar förlora. vi slutar aldrig förlora. vad håller dom på med?!
just nu har jag förlorat Dig. jag gick på alla ord. jag tog dom till mitt hjärta. men nu.. jag har gett upp.
det går till en viss gräns då min hjärna styr upp andra teorier. teorier som säkerligen bara finns i min hjärna. men det är oundvikligt. snart kanske jag tror på även dom?
jag avskyr den här känslan jag har. tröttsamt. deppigt.
tur att jag har de mina.

jag är dessutom sjuk. krasslig. klen. äh, det går över!

Kommentera

