vänskap!

varför lämnade ni henne i tårar? varför gick ni utan förklaring? varför ger ni henne sån smärta? förstår ni inte vad ni gjort? förstår ni inte hur det måste kännas? vänskap! var det inte mer värt än så?

mitt hjärta gråter. mitt hjärta gråter för hennes hjärta. hennes hjärta gråter. och det är ert fel! alla försvann på samma gång. alla. du och du. även du! ingen stannade. varför gick ni? varför lämnade ni hennes hjärta? ingen förklaring. ingen logik. ni bara gick. en efter en. vänskap! var de inte mer värt än så?

ingenting annat betyder. ingenting annat än Ni. vänskap, betyder allt för oss!

idag är en tung dag. den känns lättsam, men den är tung. utan er vore jag ingen just nu. jag är glad att jag har mina nära hos mig. tätt intill i soffan. ni är underbara och jag älskar er!

och du där! annapannahunnibun, dom är GIGANTISKA! and i love you always!    – snoddar finns på norra köpmangatan 🙂

4 reaktioner på ”vänskap!

  1. Okejdå, men då e ja blind! =) Vill inte vara me ngn annan EVER. Hon gör mig lyckligast! Hon betyder allt för mig.
    Och värsta blonda tjejjen hon hade som kompis som ja diggar fett mycke du! 😉 Du e en sköning Anna, I like U a lot 2!

Kommentera

