jag kan inte vara tyst!

nu får det vara nog. nu ska dom vaccinera 10 åringar mot livmoderhalscancer! va?! vaccinering fungerar så att du sprutar in det du vaccineras mot i kroppen, så att kroppen bygger upp ett försvar mot det. vaccinering mot influensan innebär att du går med på att spruta in influensan i kroppen, så att kroppen sen står emot det bättre. låter det hälsosamt?

vi har med andra ord inget immunförsvar längre. har ni nån gång hört teorin om att cancer har alla människor latent i kroppen? bullshit!! du får cancer om du inte har tillräckligt immunförsvar. om du inte sköter din hälsa. alla har inte cancer, och sen dras en lott och du kanske får det. nej nej.. hur kan människor tro på något så korkat?

gör era cellprov! du sitter i en stol i 3 minuter, sen är det över. när jag gjorde cellprov berättade personalen att dom enda som får livmoderhalscancer är dom som INTE gör sina cellprov. och varför gör man inte det? jadu, bra fråga! det gör inte ont, det är inte farligt. det är en helt vanlig gyn-undersökning du gjort flera ggr förut. så varför gör man inte ett vanligt simpelt cellprov när det räddar liv?

nu kan du ju strunta i det å spruta in cancer i kroppen istället. HAH! gud, vart ska det här sluta?

det senaste rådet jag fick angående vaccinering var att jag bör nog vaccinera mig mot fågelinfluensan. fågelinfluensan? glöm att jag gör det! bygger upp mitt immunförsvar istället, genom att leva ett hälsosamt liv. där har du det vinnande konceptet. synd att människan hellre tar genvägar och chansar ist..

HALLÅ SVERIGE, VAKNA!!

2 reaktioner på ”jag kan inte vara tyst!

  1. så här är det att cancern kan upptäckas i tid genom cellprov, det innebär inte att du aldrig får det!!!! ju tidigare upptäckt = bättre prognos

Kommentera

