tarmrening.

nästan två år sen sist nu. jag har börjat igen. det ska bli så skönt att få rensa ur kroppen, lymfan och tarmarna på gammalt skrutt. tog de första pillret i schemat igår och idag har jag ont i huvudet. tror jag måste backa ett steg. minsta lilla skallvärk så måste man backa. inte stressa. men den kan bero på att jag sovit lite för mycket inatt med.

två år, ja ungefär 1,5 år sen jag slutade med tarmreningen förra gången. jag höll på i 5 månader då tror jag, nästan 6. jag skulle gissa att det kanske bara tar 4 månader den här gången. det har inte gått så lång tid sen sist och mitt leverne jag rensade ur den gången existerar inte där innuti just nu.

jag gillar torrborstningen bäst. det blir man nästan hög av. man känner hur allting rör sig där inne under huden och får fart och tar sig ut. den känslan är obeskrivlig. slaggrensning och lymfan blir fin igen.

om jag inte minns fel så är det bra att göra tarmrening med ungefär 1,5 års mellanrum. hela livet ut. ni borde prova mina vänner! Robert Gray’s Tarmrening.

och du där, det kändes såå bra att få rensa luften och lätta hjärtat igår. det var behövligt, tusen tack!

En reaktion på ”tarmrening.

Kommentera

