sorg.

den gör sig påmind ibland. dagarna går lättare men sorgen försvinner inte. och då och då får man sig en smäll, en påminnelse om att han faktiskt inte finns kvar här på jorden. att han inte funnist hos oss på snart ett år. ett år! vart tog de året vägen? vad gjorde jag på julafton förra året? jag minns inte den dagen.

jag vill inte fira jul. jag vill inte veta av den. den skulle helst av allt inte existera. jag hoppas jag får jobba över jul. inte känna. inte vara hemma. inte alls! det är 2 månader kvar dit. jag vill inte att tiden ska gå. jag vill stanna allting, just idag kan allting få stanna.

usch, smärtan är förjävlig ibland.

2 reaktioner på ”sorg.

  1. Hej.
    Jag är ledsen över din sorg…vet att jag inget kan säga för att underlätta den.
    Men jag hoppas det blir lättare och lättare även fast den alltid kommer att vara med dig.

    Värst är kanske födelsedagar och högtider?!
    kram!

  2. Gumman…
    Saknaden efter någon nära finns alltid kvar,men lättar med tiden…
    Tänk på alla fina minnen…
    O en vägg målning,absolut,underbar tanke…
    *Kramar om*

Kommentera

