vinterkräksjukan.

jaha, en väldigt logisk förklaring på detta har kommit till mitt öra. kranvattnet!

jag kan inte minnas nånting som heter vinterkräksjukan, förutom på senare tid. säg de senaste 10 åren. och vad finns i vårat kranvatten, jo allt som inte ska finnas där och lite till! medicinrester, kemikalier och framför allt flour! kloakvatten om du har otur..

utan min vattenrenare vore jag halv! plus att katterna skulle klaga om de fick skitigt vatten igen, och jag med!

vattenrenare

vattenrenare

Kommentera

