socker och stärkelse.

vilket jävla gift! huuuua. det kommer ta lååååång tid innan jag försöker mig på en god röra till maten igen som det finns socker och stärkelse i. det var ju inte ens gott.. smakar sött. SÖTT! usch och fy!

om en vecka är vi hemma. då ska vi flytta in i drömmen. äntligen! permitteringar e aktuellt på jobbet och det kunde inte komma mer lägligt. jag längtar efter våra planer. jag verkligen längtar! men vad planerna är får vara hemligt. jag tror det finns många där ute som snokar (uppenbarligen) för det ni visar oss av erat beteende är inget annat än obeskrivliga handlingar, men så är det.. människor är konstiga!

nu, en till kopp kaffe, käleken intill, och en ledig söndag! skepp o hoj, vi ses om en vecka!

Kommentera

