jag är avis på alla te-drickare!

jag önskar jag aldrig börjat med kaffe. jag älskar det. gott till tusen. men jag vill inte vara beroende av skiten. för skit det är vad det är. usch! hällde nyss upp min första kopp och det bara slog mig. fy fan va onödigt dumt. ändå tänker jag dricka den och fler där till innan jag går ut idag. för huvudvärken jag får utan kaffet är värre än att ha lite kaffe-morgon-ångest.

jag är avis på alla te-drickare. jag ska bli som er!

2 reaktioner på ”jag är avis på alla te-drickare!

Kommentera

