vi jobbar i norge.

jag och min sambo. jag har knappt tid med datorn. jag har inte lagt ner. lite på hyllan bara. en stund. det är mycket som händer just nu i våra liv. planerna är stora och jag ser ljust på framtiden. det blir bra det här!

förra rotationen vi hade här, vi jobbar 3 veckor och är ledig 2, rullande rotations schema, då käkade vi alltid middag på eftermiddagarna på jobbet. en skolmatsal ungefär i jämförelse. bekvämt, dock inte världens godaste. jag fick massa problem, igen.. massa massa skit i maten och dålig i magen varje dag. hua!

nu, rotationen där på, e jag hur bra som helst igen och numera gör vi matlådor. jisses vad så lite kan göra så mycket. minsta lilla fusk, om än oskyldigt, innebär trubbel för mig fortfarande. snart är jag i mål igen. då tänker jag stanna där!

Kommentera

