är det bara jag?

ibland ångrar jag mitt val att ha en blogg. jag känner mig smutsig som hör till den här världen, bloggvärlden. men, min blogg handlar inte om kläder och tvål. utan verkliga saker som känns mer viktigt än vilka kläder jag haft på mig idag och hur min mat såg ut på caféet i eftermiddags.

jag blir lite rädd för hur detta kommer sluta. inte för mig själv, utan er alla andra där ute. ni viker ut era liv. era detaljer. vad ni gör. var ni bor. visar bilder osv osv. är ni inte rädda att det en dag står en gubbe runt hörnet när du ska ner på stan? han har stått där länge och väntat. kan allt om dig, läser din ”dagbok” där du berättar allt du gör i detalj varje dag. han vet exakt hur han ska göra för att lyckas. följer ditt liv dag för dag. är ni inte rädda för det?

är det bara jag som tänker såhär?

2 reaktioner på ”är det bara jag?

  1. 🙂 visst e ja duktig haha 🙂
    tom att jag avboka allt o ligger hemma på soffan o degar,orkar inte o vill inte nöta ut mej!fortfarande mår ja toppen av monas grejjer,kan bara bli bättre!hoppas allt e bra med Dig plut.lots of love

Kommentera

