sol och träning.

sommar och soliga dagar. vi har fullt upp här hemma. man ska hinna träffa alla och göra allt som ska göras. jag vet att det finns många där ute som väntar på bloggande. men jag har bättre saker för mig. detta får komma sist.

det går undan iaf. träningen. jag har aldrig sett ut som jag gör just nu. och jag blir imponerad när jag ser mig i spegeln. knutte! den som inte provat träna utan kolhydrater borde görat. se och känna skillnaden. herregud! jag börjar få rutor på magen. va? jag? rutor på magen. jaa.. herregud!

rastlösheten biter tag i oss här hemma i alla fall. norge routationen sitter kvar och vi e van vid att inte stå still en sekund under dagen. det börjar lägga sig. men än är energin på topp och vi äter som idioter. jag upptäckte något i norge som jag alltid drömt om. armhävningar. riktiga armhävningar. jag har vägt för mycket för att orka förut. fick för mig att prova. å se på fan, de gick som en dans. på tårna och ingenting annat. jag känner mig, stark!

En reaktion på ”sol och träning.

  1. Flink du, Sååååååååååååååååå jävla stolt över dig Vanessa! Du har verkligen varit stark, ta verkligen åt dig av detta och njut av de. De e du verkligen värd. Min lilla knutte där 😉

    Älskar dig mitt otroliga vackra guld

Kommentera

