hej och hå.

jag jobbar. hårt. jag orkar inte blogga. inte ett endaste nå.

det är 30 grader i skuggan och stekande sol i Bergen. svetten rinner och jag har kanske druckit 4 liter vann ida. sprungit som en dåre på båten och roat polackerna genom att ha hör och häpna, ett linne, ett tanktoplinne och dom e ju som galna. haha! aldrig sett en tjej förr, ungefär sån.

vi hörs när jag är i sverige igen. vilket är på söndag. underbara känsla! vi ska hem. hem till allt jag älskar. vi ska se på hus och planera vårat liv. jap!

vi ses in sweden!

Kommentera

