mer fakta om candida.

läs här!

usch, det är skrämmande hur man känner igen sig. hur jag levde. hur jag gödde upp svampen tills den tog över och praktiskt taget ägde min kropp tills den vart ofunktionell och jobbig att leva i. och hur ett ljus uppstod när poletten trillade ner och när jag började bekämpa ist för att vattna. hur allting lättade, ingen mer trötthet. ingen mer ångest, ingen smärta.

jag vet att det finns många där ute som kanske känner igen sig, och som kanske vill göra någonting åt det. kontakta mig i så fall så kanske jag kan hjälpa dig om du vill prova det jag gjort och har frågor.

En reaktion på ”mer fakta om candida.

  1. Hej! Jag har candida och kämpar på med dieten, men det är så väldigt svårt att veta vad som är ok att äta eller inte! Alla sidor säger olika.

    Vet du hur det är med bakpulver och bikarbonat? Kan man äta det?
    Och hur är det med potatis?

    VÄLDIGT tacksam för svar, känns så frustrerande att inte veta vad som är ok!

    Mvh Karin

Kommentera

