vad lever candida av?

candida lever och frodas där inne, tänk på detta:
• Uteslut alla produkter med socker, vitt mjöl och mjölk och potatis samt jästa produkter som ost, öl, vin och sprit. Även nötter då det kan innehålla mögelrester.
• Ta bort färsk och torkad frukt, fruktjuicer, bär och liknande.
• Använd en rotationskost där samma mat endast äts var fjärde dag.
• Du kan äta rikligt av grönsaker, sallad, avocado, fisk, kött, ägg, smör, raps- och olivolja.

när jag började med alla kurer och kämpade så med att hålla kosten strikt och bra, så fick jag en bonus med på köpet, jag gick ner i vikt. jag rasade i vikt. jag kämpade enbart mot svampen och som ett brev på posten så upptäckte jag sakta men säkert att alla mina kläder ramlade av mig. jag köpte nya och det slutade bara med att dom också ramlade av mig.

då upptäckte jag en helt ny värld, det är ju såhär man ska leva! det är ju detta vi är skapta för! och jag fann en hel samling av människor som levde på samma sätt. LCHF-kosten etablerade sig mer och mer ju längre tiden gick. alla med samma bra resultat. jag har aldrig mått så bra förut och det blir bara bättre och bättre.

korruptionen i det här landet är så hårt etablerad och vi är så fettskrämda och vågar inte tro på ett liv utan kolhydrater. men mina vänner, tro mig, om du provar kommer du aldrig mer att gå tillbaka till ditt trötta liv med blodsockerfall så fort kolisarna börjar avta. med hjälp av LCHF blir livet totalt!

Kommentera

