6 gånger.

våra svenska hederliga jordgubbar är besprutade 6 gånger. trevligt! låter nyttigt va?

2 reaktioner på ”6 gånger.

  1. jag fattar inte alla grejer ni äter här och ‘ndå dör inte svampen nån gång????det låter ju som bluff tuill mig att man m¨åste äta Grays produkter i åratal och hålla diet först då kanske dör svampen?? herregud att äta bara bladgrönsaker och kött låter inte som en bra livsstil för mig, var får man sin energi ifrån???och sen så fort man äter nåt med kolhydrat så har man problem igen? inte klokt ju…då dör ju aldrig candidan eller? förlåt men man blir ju lite kritisk här

    • Man får sin energi från fett, googla LCHF!

      Du behöver inte alls lyssna eller ta åt dig av mina råd, du kan gott prova någon annan väg att bli frisk. Jag tjänar inga pengar på min blogg, jag berättar vad Jag gör för att Jag ska bli frisk, fritt val att anamma detta eller inte.. 🙂

Kommentera

