en princessa.

jag vet inte hur jag ska lägga upp detta riktigt. denna blogg. men jag ska försöka trixa till nåt bra focus i norge tänkte jag. jag hittade en länk i annica dahlqvists blogg till KiF (kolhydrater ifokus) där det var en före och efter bild på en dam som ätit LCHF, samma kost som jag äter, i 1.5 år och vilken skillnad. minus 45 kilo.

se henne här.

jag funderar på att göra samma sak. lägga upp före/efter bilder på mig. jag har haft lite rul med min gamla dator där alla mina ”tjockis” bilder finns så jag har inte så många kvar. men jag ska försöka hitta på någonting iaf. jag ska vika ut min hälsa här tänkte jag. berätta om hur dåligt jag har mått. hur jag har kämpat mig tillbaka och upptäckt hur man egentligen ska må.

hur jag helt på egen hand såg till att rasera hela min hälsa. utan att förstå själv. vadå, jag åt ju bara vanlig mat. eller? jag ska berätta för er mina vänner. mitt hemska leverne, vad det gjorde med mig. hur jag levde i en konstant hjärndimma, kunde sova hur länge som helst utan att bli utvilad, med panikångest jag inte kunde hantera, plus en hel lista på saker jag led av utan att veta om det. och hur jag har gjort för att komma tillbaka. för jag är tillbaka. snyggare än någonsin och mår som en princessa.

2 reaktioner på ”en princessa.

  1. jag har oxå tjockisbilde och pinnsmalbiler.. blev sambo OCH sluta röka. hej 10 kg lixom.. nu tränar jag och äte rmina kolhydrater ja, men inga efter fyra-fem. och bara fullkorn, krav och potatis. men eftersom jag lyfter vikter behöver jag faktiskt mina kolhydrater.. 😉 helt utan är inte bra för nån. ja, diabetiker då kanske.

    kul som fan att du bloggar, läst varenda inlägg nu!! heja

  2. Hej Vanessa!

    Har lite frågor ang LCHF 🙂
    Har länge funderat kring detta och har även läst den länken du lag ut på din tidigare sida kallad ”bibeln”.

    Tycker det är as svårt att hitta rätt produkter att använda som tex en bra och nyttig ost,bra kyckling( utan vatten och annat skit) o.s.v

    Skulle vara guld om du kunde blogga/maila mig om lite bra produkter i matväg som du rekomenderar!

    MVH Jonna

    Lycka till med bloggandet och hälsan 🙂

Kommentera

